Bu Tarz Benimde Çalan Yeni Şarkılar

Bu Tarz Benim yeni track list

Nur Yerlitaş'ın damar playback şarkısı ; Güllü - ödüm kopuyor

İvana Sert gelirken çalan şarkı ismi ; Pitbull feat. Kesha - timber

Tüm kızların sahnede görüldüğü anda çalan müzik ; Gökçe - tuttu fırlattı

Podyumun açılışını yapan isim Gizem Güler oluyor ve şarkısı ; Pitbull feat. Christina Aguilera - feel this moment

Tuğçe Ergişi ; Hakan Peker - ateşini yolla bana

Özlem Özden ; Hande Yener feat. Volga Tamöz - biri var


Misafir Yarışmacı Gülşah'ta çalan şarkılar

1  Enrique Iglesias With Usher - dirty dancer
2  T.O.K - adrenaline
3  Will-i-am feat. Miley Cyrus - feelin myself

Nur Bozar ; Justin Timberlake - lovestoned

Ayşegül Doğan ; Paramore - ain't it fun

Ezgi Baylar ; Mustafa Sandal - bu kız beni görmeli

Misafir yarışmacı Ayşe'de çalan şarkılar
1  Kesha - c'mon
2  Oliver  $ & Jimi Jules - pushing on

İkizler şarkısı ; David Guetta feat. Taio Cruz - little bad girl

bu tarz benim,bu tarz benim şarkıları,bu tarz benim şarkısı,bu tarz benim 14 kasımda çalan şarkılar,bu tarz benim 13 kasımda çalan şarkılar,
Description: bu tarz benim,bu tarz benim şarkıları,bu tarz benim şarkısı,bu tarz benim 14 kasımda çalan şarkılar,bu tarz benim 13 kasımda çalan şarkılar,
 
Template Created by Sirma TV