Bu Tarz Benim 19 Kasımda Çalan Şarkılar

Bu Tarz Benimde Çalan Şarkılar

Playback Divası Nur Yerlitaş'ın şarkısı ; Ceylan - bana bir şey söyle

Kemal Doğulu ve İvana Sert'te çalan şarkı ; Milk & Sugar feat. Maria Marquez - canto del pilon

Bütün kızlar sahnede ve arkada çalan şarkı ; Hande Yener - naber

Özlem Özden gelirken çalan türkçe şarkı ; Ajda Pekkan feat. Ozan Çolakoğlu - ara sıcak

Sırada Ayşegül Doğan var ve şarkısı ; Liviu Hodor feat. Mona - sweet love

Yılan oyun havası ;
Ayşenur Balcı'da çalan yabancı müzik  ; Akon feat. Clinton Sparks - take a chance

Misafir yarışmacısı Didem gelirken çalan şarkı ; Pitbull feat. John Ryan - fireball

Gizem Güler ; Maria Lakobou - gia sena anasaino (dj panteli's official remix)

Tuğçe Ergişi geldiği anda çalan şarkı ismi ; Inna - club rocker

Ezgi Baylar geldiği sırada çalan müzik adı (ıslıklı şarkı) ; Hit Singles - whistle

İkinci misafir yarışmacı Evrim (yapmacık) tanıtımında çalan müzik ; Tarkan - hüp

Aycan Nurcan Şencan ; Berkay - ömrümün geri kalanı

Ve sonda çalan kapanış şarkısı ; Mr. Saik - saca la rakataka

bu tarz benim 19 kasımda çalan şarkılar,bu tarz benim müzikleri,bu tarz benim şarkıları,bu tarz benimde çalan şarkılar,bu tarz benimde çalan şarkı,bu tarz benimde bugün çalan müzikler,bu tarz benim şarkı listesi,btb müziği,bu tarz benim 19.11.2014 şarkıları