Bu Tarz Benim 20 Kasımda Çalan Şarkılar

Bu Tarz Benimde Çalan Şarkılar

Nur Yerlitaş'ın playback şarkısı ; Metallica - nothing else matters

İvana Sert ve Kemal Doğulu'nun dans edemediği şarkı ; Bülent Ersoy - itirazım var

Bütün kızlar sahnede koreografi yaparken ; Gülşen - sarışınım

Gizem Güler geldiği sırada çalan müzik ; Wynter Gordon - dirty talk

Özlem Özden'de çalan türkçe şarkı ; Tarkan - aşk gitti bizden

Özlem dans ederken çalan müzik ; Bülent Ersoy - bir teselli ver

Tuğçe Ergişi geldiği sırada çalan ; Parov Stelar feat. Graham Candy - the sun


Misafir yarışmacı Dilan Özçetin ;
1  Robin Thicke feat. Kendrick Lamar - give it 2 u
2  Jessie J - domino

Ezgi Baylar ; Rihanna - S&M

Ayşegül Doğan podyumda yürüken çalan şarkı ; Narcotic Sound & Christian D - mamasita

Aycan-Nurcan Şencan ikizlerinde çalan hareketli şarkı ; Kesha - your love is my drug

Misafir yarışmacı Gülşah Demir
1  Stromae - tous les memes
2  Alexandra Stan - cherry pop
3  Belkıs Özener - gözüm sende

Ayşenur Balcı ; Narcotic Sound - mamasita (the perez brothers remix)

Kapanış Şarkısı - İzmirli Taylan - çiçekci kız


bu tarz benim 20 kasımda çalan şarkılar,bu tarz benim müzikleri,bu tarz benim şarkıları,bu tarz benim yeni şarkılar,bu tarz benim kapanış şarkısı,bu tarz benim açılış müziği,bu tarz benim yeni bölümde çalan şarkı isimleri,bu tarz benim 20 kasım 2014 şarkıları