Medcezir Dizisi Bana Ellerini Ver Hayat Seni Sevince Güzel

Medcezir'de bu akşam Yaman ve Mira arasındaki aşkın yeniden alevlenmesi ve hayat bulması işlenecek. Bir izleyici olarak bunu kaç haftadır merakla bekliyordum doğrusu ve sonunda büyük gün geldi. Geceye farklı ses ve yorumuyla renk katan sanatçı Zuhal Olcay'a teşekkürler. Çalan şarkının adı ; Pervane'dir.


Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Ömrümü verdim gel kaçma ey nazlı güzel

 

medcezir bana ellerini ver, medcezir de çalan şarkıyı kim söylüyor,medcezir dizisinde çalan şarkı,medcezir 28 kasım 2014,medcezir hayat seni sevince güzel,medcezir 50. bölümde çalan şarkı,hangi kadın sanatçı,şarkısını kim söylüyor,mp3 indir dinle,şarkı sözleri
Description: medcezir bana ellerini ver, medcezir de çalan şarkıyı kim söylüyor,medcezir dizisinde çalan şarkı,medcezir 28 kasım 2014,medcezir hayat seni sevince güzel,medcezir 50. bölümde çalan şarkı,hangi kadın sanatçı,şarkısını kim söylüyor,mp3 indir dinle,şarkı sözleri
 
Template Created by Sirma TV