O Hayat Benim Eylem Aktaş O Gözler Bana Eskisinden Yabancı 29. Bölümde Çalan Şarkı

O Hayat Benim Eylem Aktaş O Gözler Bana Eskisinden Yabancı Şarkısı

O Hayat Benim tanıtım filmini izlerken gözüme çarpan bir şarkı oldu. Şarkının adı ; Hasret yorumlayan sanatçı ; Eylem Aktaş'tır.




O gözler bana eskisinden yabancı
Gönlümdeki bu sevda hiç dinmeyen bir acı
Gönlümdeki bu sevda hiç dinmeyen bir acı
Ruhumun kederinden gözlerim yaşla doldu
Ağlıyorum derinden bana bilmem ne oldu
Ağlıyorum derinden bana bilmem ne oldu
En candan arkadaşım ruhumu saran gece
Ben kime aldanmışım ağlıyorum gizlice
Kimsesiz karanlıklar derdime şifa değil
Kalbimdeki yaralar daha çok daha derin
Kalbimdeki yaralar daha çok daha derin


 o hayat benim,o hayat benimde çalan şarkılar,o hayat benim eylem aktaş,o hayat benim hasret şarkısı,o hayat benim yeni bölümde çalan şarkı,o hayat benim 16 ekim 2014,o hayat benim müziği,o hayat benim dizi müzikleri,o hayat benim o gözler bana eskisinden yabancı mp3 indir dinle,eylem aktaş,eylem aktaş dinle,eylem aktaş o gözler bana eskisinden yabancı,o gözler bana eskisinden yabancı şarkı sözü,mp3 indir dinle,o hayat benim 29.bölümde çalan şarkı