Bu Tarz Benim'in yeni bölümü neden yok neden yayınlanmıyor

Show Tv'nin en çok izlenen yarışma programı Bu Tarz Benim'le ilgili bir gelişme sosyal medyayı sallamıştı. Bu gelişme programın artık Tv8'de yayınlanacağıydı ardından show tv yönetiminin süpriz bir karar aralarak programı aynı isim ve formatla yayınlamaya devam edeceği belirtildi. Son olarak programla ilgili nihai karar 22 aralık 2014 bugünden itibaren eleme gecelerinin show tv'de yayınlanacağı, yeni sezonun yeni bölümlerinin Ocak 2015'te Tv8'de yayınlanmaya başlayacağı oldu.

Son Dakika Gelişmesi

Bu Tarz Benim Yeni Sezon Birinci Bölüm >> Bu Tarz Benim 19 Ocak

Bu Tarz Benim yarışma programı 19 Ocak'ta Show Tv'de başlıyor. Jüri koltuğunda Cemil İpekçi, Sibel Arna ve Umut Eker oturacak. Yarışmanın sunucusu Ebru Akel olacak.




bu tarz benim neden yok, bu tarz benim bitti mi, bu tarz benim neden yayınlanmıyor,bu tarz benim yeni sezon ne zaman, bu tarz benim ne zaman başlayacak, bu tarz benim neden bitti, bu tarz benim niye yok, bu tarz benim 22 aralık neden yok, bu tarz benim 23 aralık neden yok, bu tarz benim 24 aralık neden yok, bu tarz benim 25 aralık niye yok

Description: bu tarz benim neden yok, bu tarz benim bitti mi, bu tarz benim neden yayınlanmıyor,bu tarz benim yeni sezon ne zaman, bu tarz benim ne zaman başlayacak, bu tarz benim neden bitti, bu tarz benim niye yok, bu tarz benim 22 aralık neden yok, bu tarz benim 23 aralık neden yok, bu tarz benim 24 aralık neden yok, bu tarz benim 25 aralık niye yok
 
Template Created by Sirma TV