Bu Tarz Benim Eleme Gecesinde Çalan Şarkılar

İvana Sert dans performansında çalan şarkı ; John Travolta - you're the one that i want

Tüm kızlar sahnede ; Nazan Öncel feat. Tarkan - hadi o zaman

İvana Sert gelirken çalan şarkı ; David Guetta feat. Nicki Minaj - turn me on

Mankenler sahnedeyken çalan şarkı ; Lorde - glory and gore

Aycan Nurcan Şencan gelirken çalan şarkı ; Michael Sembello - maniac
Aycan Nurcan Şencan ikinci performans ; Özlem Tekin - aşk her şeyi affeder mi

Özlem Özden gelirken çalan şarkı ; Laura Branigan - self control
Özlem Özden ikinci performans ; Bergen - acıların kadını

Ezgi Baylar gelirken çalan şarkı ; George Michael - careless whisper
Ezgi Baylar ikinci performans ; Ajda Pekkan - bambaşka biri

Ayşenur Balcı gelirken çalan şarkı ; Madonna - la isla bonita
Ayşenur Balcı ikinci performans ; Kesha - we r who we r

Özlem Özden elendikten sonra çalan şarkı ; Queen - the show must go on

Son olarak günün kapanış şarkısı ; Semiramis Pekkan - dert ortağım


bu tarz benimde çalan şarkılar,bu tarz benimde çalan şarkılar 13 aralık,bu tarz benim eleme gecesinde çalan şarkılar,bu tarz benim elemede çalan şarkılar,bu tarz benim son yeni bölümde çalan şarkılar
Description: bu tarz benimde çalan şarkılar,bu tarz benimde çalan şarkılar 13 aralık,bu tarz benim eleme gecesinde çalan şarkılar,bu tarz benim elemede çalan şarkılar,bu tarz benim son yeni bölümde çalan şarkılar
 
Template Created by Sirma TV