Bu Tarz Benimde Çalan Şarkılar

İvana Sert gelirken çalan şarkı ; Eddy Wata - i like the way

Bu tarz benimin bütün kızları sahnedeyken çalan şarkı ; Pharrell Williams - happy

Erol Albayrak defilensinde çalan şarkı ; Thodoris Triantafillou & Cj Jeff - missionary (cj jeff's dub mix)

Zeynep Öztürk gelirken çalan şarkı ; Atiye - uyan da gel

Nur Yerlitaş'ın kuşlarına gelen şarkı ; Biricik - gurbet kuşları


Gökçe Markal podyumda yürürken çalan şarkı ; David Guetta feat. Nicki Minaj - turn me on

Nazlı Hamarat gelirken çalan şarkı ; Demet Akalın - rekor

Gülşah Yanaş podyumda ve şarkısı ; Shakira feat. Pitbull - rabiosa

Maria Surina gelirken çalan şarkı ; Gülşen feat. Murat Boz - iltimas

Gülnihal Candan podyumda yürüdüğü sırada hangi müzik çaldı ; Train - drive by

İlbilbe Uzun'da çalan şarkı ; Ayşe Hatun Önal - çak bir selam (gürcell style mix)

Melisa Çeliker şarkısı ; Rihanna feat. Calvin Harris - we found love

Gülah Hançer gelirken çalan şarkı ; İskender Paydaş feat. Tarkan - hop de

Almila Kuruoğlu gelirken çalan yabancı şarkı  ; Jason Derulo - stupid love

Nazlı Sultan Yayla gelirken çalan müzik ;  Jessie J - domino

Arife Deniz gelirken çalan pop şarkı ; İrem Derici - zorun ne sevgilim

Özden Cerrahoğlu gelirken çalan şarkı ; Shakira feat. Carlinhos Brown - la la la (brazil 2014)

Emel Özkızıltaş podyumda yürürken çalan şarkı ; Nicki Minaj - starships

Derya Yarar gelirken çalan şarkı ; Sean Paul feat. Alexis Jordan - got 2 luv u

Aygül Bayşu podyumda yürürken çalan şarkı ismi ; David Guetta feat. Sam Martin - lovers on the sun

Melisa Şahin'de çalan türkçe şark ; Kemal Doğulu feat. Ozan Doğulu - kız sana hayran

Soner Sarıkabadayı şarkıları ; İnsan sevmez mi - Yara bandı - Kutsal toprak

Safiye Soyman şarkıları ; Alışırım - Annem


bu tarz benim eleme gecesi müzikleri,bu tarz benim 30 kasımda çalan şarkılar,bu tarz benimde çalan şarkılar 30 kasım,bu tarz benimde çalan şarkılar,bu tarz benimde çalan şarkı,bu tarz benim müzikleri,bu tarz benim şarkıları,bu tarz benim şarkı listesi,bu tarz benim çalan şarkı,bu tarz benim çalan yabancı müzikler,bu tarz benim tüm şarkılar
Description: bu tarz benim eleme gecesi müzikleri,bu tarz benim 30 kasımda çalan şarkılar,bu tarz benimde çalan şarkılar 30 kasım,bu tarz benimde çalan şarkılar,bu tarz benimde çalan şarkı,bu tarz benim müzikleri,bu tarz benim şarkıları,bu tarz benim şarkı listesi,bu tarz benim çalan şarkı,bu tarz benim çalan yabancı müzikler,bu tarz benim tüm şarkılar
 
Template Created by Sirma TV