Bu Tarz Benimde Çalan Şarkılar 18 Aralık

Bu Tarz Benimde Çalan Şarkılar 18 Aralık

Nur Yerlitaş playback şarkısı ; Muazzez Ersoy - severek ayrılalım

İvana Sert ve Kemal Doğulu gelirken çalan şarkı ; Kylie Minogue - megamix

Bütün kızlarımız sahnede ; Demet Akalın - rekor
Bütün kızlar ikinci kez sahnede ; Murat Dalkılıç - bu nasıl aşk
Bütün kızlar üçüncü kez sahnede ; Akcent feat. Lidia Buble - kamelia

Ezgi Baylar gelirken çalan şarkı ; Bengü - sahici
Ezgi Baylar ikinci performans ; Nina - take me away
Ezgi Baylar üçüncü performans ; Mia Martina - latin moon

Aycan Nurcan Şencan gelirken çalan şarkı ; Avicii - wake me up
Aycan Nurcan Şencan ikinci performans ; Michel Telo - ai se eu te pego
Aycan Nurcan Şencan üçüncü performans ; Stelios Rokkos - nyhta

Ayşenur Balcı gelirken çalan şarkı ; Alpine - hands
Ayşenur Balcı ikinci performans ; Ediş - benim ol
Ayşenur Balcı üçüncü performans ; Taio Cruz feat. Flo Rida - hangover

Misafir yarışmacı Tuğçe Üstün şarkısı
Maroon 5 - animals (uğurlu oda)

Misafir yarışmacı Cerem Gürgüz şarkıları
1. İndila - s.o.s (lulian florea edit)
2. Gipsy Casual - bate toba mare

Son olarak günün kapanış şarkısı ; Bülent Serttaş - la bize her yer Ankara


bu tarz benimde çalan şarkılar,bu tarz benim müzikleri,bu tarz benim şarkıları,bu tarz benim 18 aralık şarkıları,bu tarz benimde çalan şarkılar 17 aralık,bu tarz benim yeni bölümde çalan tüm şarkılar,bu tarz benim şarkı listesi,bu tarz benim podyum müzikleri,bu tarz benim kombin şarkıları tek tek