Bünyamin & Niyazi Senmiydin Sevgilimi Çalan Düeti

Bünyamin rüyasında Nihal'i muhtar Niyazi'ye kaptırır.Ardından Nihal'in İstanbul'da sevgilisi olduğu ortaya çıkar muhtarında eli boş kalır. İki aşık dertli dertli düet şarkı söylerler.


Niyazi ve Bünyamin Senmiydin Sevgilimi Çalan

Senmiydin sevgilimi çalan
Anladım ki dostluklar yalan
Sen olamazsın bu canımı acıtan
Beni sırtımdan vuran

Benmiydim seni böyle yakan
Sevdiğine kem gözle bakan
Bilmiyordum onun senle olduğunu
Nasıl yaptım sana bunu

Ben onu delice sevmiştim
Gözlerine cennet demiştim
Bir daha hiç bir gören göze inanmam
Yıkılırım ben her an

Çıkarsız sevdim ben onu
Böylemi olacaktı sonu
Sende yandın bu aşkta bak bende yandım
Haketmedik biz bunu

güzel köylü senmiydin sevgilimi çalan,güzel köylü bünyaminin söylediği şarkı,güzel köylü bünyamin niyazi düeti,güzel köylü düet şarkı,güzel köylü 3 aralık 2014,güzel köylüde çalan şarkı,güzel köylü senmiydin sevgilimi çalan mp3 indir dinle,şarkı sözleri,şarkısının adı,güzel köylü dizisi niyazi,güzel köylü dizisi bünyamin,iki dost biz bize kaldık
Description: güzel köylü senmiydin sevgilimi çalan,güzel köylü bünyaminin söylediği şarkı,güzel köylü bünyamin niyazi düeti,güzel köylü düet şarkı,güzel köylü 3 aralık 2014,güzel köylüde çalan şarkı,güzel köylü senmiydin sevgilimi çalan mp3 indir dinle,şarkı sözleri,şarkısının adı,güzel köylü dizisi niyazi,güzel köylü dizisi bünyamin
 
Template Created by Sirma TV