Duygu Harman

Bu Tarz Benim'in renkli saçı ve doğal hareketleriyle dikkat çeken ismi Duygu Harman'ı tanıyoruz.

Harman, 23 yaşında olup, Tekirdağ doğumludur. Emlak sektöründe çalışan güzel ailesi ile görüşmemektedir. Tek başına yaşayan Duygu Harman, annesiyle konuşmuyor sebebi kendisini küçük yaşta terketmiş olması. Bunun yanında babasına aşık olan model olmayı isteyen güzel bir yarışmacı.

Duygu'nun fiziksel özellikleri ; Boyu 1.80 cm   - Kilo : 55 kg.

duygu harman, duygu harman kimdir, bu tarz benim duygu, bu tarz benim duygu harman, duygu harman nereli, duygu harman kaç yaşında, duygu harman biyografisi, duygu harman kaç kilo, duygu harmanın boyu nedir
Description: duygu harman, duygu harman kimdir, bu tarz benim duygu, bu tarz benim duygu harman, duygu harman nereli, duygu harman kaç yaşında, duygu harman biyografisi, duygu harman kaç kilo, duygu harmanın boyu nedir
 
Template Created by Sirma TV