Bu Tarz Benim Yeni Sezonda Çalan Şarkılar 19 Ocak

Bu Tarz Benim Yeni Sezonda Çalan Şarkılar

Sibel Arna gelirken çalan şarkı ; R.I.O - shine on (spencer & hill remix )

Umut Eker gelirken çalan şarkı ; Lady Gaga - lovegame

Cemil İpekçi gelirken çalan şarkı ; Houzecrushers - touch me

Koko gelirken çalan şarkılar ; Ajda Pekkan - yakar geçerim

Bütün kızlar sahnede ; Berksan feat. Hande Yener - haberi var mı ?

Serpil Cansız gelirken çalan şarkı ; Jason Derulo feat. Snoop Dogg - wiggle
Serpil Cansız'ın oynadığı Latin dansı müziği ; Toke D' Keda - lamento boliviano
İrem Özcan podyumda yürürken çalan şarkı ; Berkay - İzmirli

Müge Ökmen geldiği sırada çalan müzik ; Rober Hatemo - pabucumun dünyası

Buse Akbaşak podyum şarkısı ; Maroon 5 - one more night

Özde Özkan gelirken çalan türkçe şarkı ; Demet Akalın - rekor

Nil Anka geldiği sırada çalan şarkı ; Jason Derulo feat. 2 Chainz - talk dirty

Ecem Akkaya podyum yürüyüş şarkısı ; Paul & Luke feat. John Biancale - billie jean
Koko, Ecem'e yürüyüş dersi verirken çalan şarkı ; Phil Fuldner - miami pop

Lidya Brylova gelirken çalan yabancı şarkı ; Serebro - mama luba

Nazlı Tepetaş yürüyüş şarkısı ; Tarkan - hop de

Çağla Yıldırım podyumda yürüdüğü zaman çalan şarkı ; Gülşen - yatcaz kalkcaz

Nesrin Adıgüzel podyumda yürürken çalan şarkı ; Madonna - la isla bonita

Aygün Aydın yürüyüş şarkısı ; Duck Sauce - barbra streisand

Serpil Gök gelirken çalan şarkı ; Gülşen feat. Murat Boz - iltimas

Öykü Ekinci gelirken çalan şarkı ; Onerepublic - counting stars

İdil Naz Kaluç yürüyüş şarkısı ; Doğukan Manço feat. Tuğba Yurt - sakin ol (extended mix)

Çağla Yıldırım'da çalan şarkı ; Ayşe Hatun Önal - çak bir selam (gurcell mix)


bu tarz benim yeni sezonda çalan şarkılar,bu tarz benimde çalan şarkılar,bu tarz benim 19 ocak şarkıları,bu tarz benimde çalan şarkı,bu tarz benimde çalan şarkılar,bu tarz benim müzikleri,bu tarz benim müzik listesi yeni,bu tarz benim 19 ocak 2015 tüm şarkıları,bu tarz benim yeni şarkılar