Sevimli Tehlikeli Uğra Kalbime Mutlaka Tut Kalbimi Film Müziği [2015]

Sevimli Tehlikeli Uğra Kalbime Mutlaka

Şubat'ta vizyona girecek olan Sevimli Tehlike'nin yönetmeni Özcan Deniz başrol oyuncularında ise Şükrü Özyıldız ve Ayça Aysin Turan yer alıyor. Filmde kullanılan müziği nette ilk kez burada dinliyorsunuz.

Uğra Kalbime Mutlaka Tut Kalbimi Sözleri

Bu duruma bum bum
Halime güm güm
Kalbim atar
Geçemiyorum uyuyamıyorum
Deli mi oldun yah
Aç avuçlarını da tut tut kalbimi
Bende durum vahim ah
Senin daha aklın başındaysa
Bana söyle başıma neler gelecek

Uğra kalbime
Uğra kalbime mutlaka
Bak senin olur belki
                    x3

Nasıl fikirmiş senin olmak ama
Birazdan gel bak sende çabalasana
Hay bana mı kalır yoksa bu aşkı
Başkası mı alır ah seni bırakmam ama
Aç avuçlarını da tut tut kalbimi
Bende durum vahim aaah
Senin daha aklın başındaysa bana söyle
Başıma neler gelecek

Uğra kalbime
Uğra kalbime mutlaka
Bak senin olur belki
                    x3


sevimli tehlikeli,sevimli tehlikeli film müziği,sevimli tehlikeli filminde çalan şarkı,sevimli tehlikeli film müzikleri,sevimli tehlikeli şarkı sözü,sevimli tehlikelide çalan şarkıyı kim söylüyor,sevimli tehlikeli tut kalbimi,sevimli tehlikeli tut kalbimi mp3 indir dinle,sevimli tehlikeli uğra kalbime mutlaka,sevimli tehlikeli uğra kalbime mutlaka şarkı sözü sözleri